על הדרך לירושלים, על סרנטיפיות, על אנשים ואהבה

לא הייתה בדיקה בכל הארץ, הייתי צריכה לנסוע עד אסותא ירושלים, יצאתי לדרך וצלצלתי לאחת שלי הרגשתי שפחד השתלט עליה והיא צריכה ללדת, רציתי להזכיר לה כמה אהבה היא, אבל בדיוק בתחילת השיחה הגעתי למחסום ופחדתי שאולי אני בדרך מסוכנת

עצרתי בצד ושאלתי משפחה שראיתי במחסום אם מסוכן מפה, לא זה בסדר הם ענו, לאן את נוסעת? שאלו, לירושלים עניתי , נוכל להצטרף? חשבתי לשנייה על העובדה שלמדו אותי שלקחת טרמפ זרים זה מסוכן ועל כל העבודה שיש לי לעשות בדרך, שעתיים זה המון זמן, צעקה עלי זאת שחשוב לה רק התפוקות שלי מבפנים

אבל בזכות שהחזקתי בלב את היולדת שצריכה אהבה החלטתי להתגבר על הפחד מזרים ועל הפחד מלבזבז זמן ואמרתי בטח, סיימתי את השיחה עם היולדת אמרתי לה שאני עושה מעשה טוב ושמה כוונה עליה ונפרדנו.

התיישב ליידי נער בן 18, סיפר על עצמו כמה דקות, ופתאום הרגשתי שזה קורה לי הדבר הזה שקורה כשאני מאוד בתדר אהבה, שאני רגועה, הרגשתי אותו, ידעתי עליו המון כאילו שעשייתו לו בדיקת סיטי של הלב, הרגשתי אותו בתוך הגוף שלי, ידעתי שפגעו בו, ידעתי שהוא מאוד רגיש, ידעתי שקשה לו עם ביטוי,ידעתי שהוא מנהיג, ידעתי שהוא מאוד חכם מבין הרבה יותר ממה שמספיק להגיד

בגלל שאני יותר לא פוחדת מהעוצמות שבי ומהמטפלת שנולדתי להיות העזתי, שאלתי, אמרתי. האמא הצטרפה ופתאום היה טיפול משפחתי קסום של שעתיים בתוך הרכב שלי, טיפול מלא אהבה קרבה, ומלא במשפט- אני מאמינה לך!

ברמזור יכולתי להסתכל עליו- הייתה לו כיפה שחורה, הוא גר בבית שאן, במראה הוא כל כך שונה ממני, בפנימיות שלו כל כך דומה לי, הוא היה נראה לי הדבר הכי יפה שראיתי בחיי. 

החזקתי לו את היד, גייסתי את כל יכולות המנהיגות שלי ואמרתי לו- ” מותק שלי, אתה לא אשם בכלום, אין לך שום בעיות כעסים, פשוט פגעו בך, מאוד מאוד נפגעת, אתה כל כך מיוחד, והעולם חייב שתדע את זה כדי שתגשים את עצמך, כל מה שתרצה אתה יכול, אתה קסם”

אני מאמין לך הוא אמר, יופי עניתי, ועוד מעט אתה תרגיש את זה מבפנים, תחפש לזה הוכחות במציאות ביקשתי.

הרמזור התחלף והכועסים כבר מצפצפים, הם לא מבינים שמתרחש אצלי באוטו התחלה של חסד וריפוי?

הורדתי אותם בירושלים, נפרדנו בחיבוקים חזקים, הבטחנו להיפגש שוב לקובה, אני מתה על קובה.

אני ממשיכה בדרך שלי ובוכה, מודה לאלוהים על המתנה שנתן לי להביא ריפוי לעולם.

מודה לעצמי שלומדת לשחרר שליטה ולתת להזדמנויות לא צפויות להגיע.

הכי קטע שגם לו קשה לשחרר שליטה והוא כל כך כעס על אמא שלו על ההחלטה לקחת טרמפ..

סֶרֶנְדִּיפִּיּוּת serendipity היא תגלית שיש בה אלמנט של מזל, שנעשית שלא בכוונה כאשר אדם מחפש דבר אחר

אני מלמדת נשים שסובלות מחרדה ולחץ מרוב תכנון ורצון לשלוט בחיים להכניס את המושג הזה כדרך לחיים שיש בהם יותר רגעי אושר, יותר רוגע, ויותר “צירופי מקרים” שמדויקים לנו.

מכירות את זה מהחיים?

פוסטים נוספים